תראו מה זה, אנחנו שולחים סטודנט לעשות סטאז' במשרד פרסום והוא חוזר עם עבודה קבועה, ממש לא בסדר.
ברק, הוא אחד ממצטייני מחזור קופי 47, ומשרד הפרסום MC Saatchi Tel-Aviv שבחר בו למשרת סטאז' מאתגרת, כחלק מפרויקט הסטאז'ים שלנו, החליט לקבל אותו לעבודה כקופירייטר קבוע! גאים בך, ברק.
נטלי מנחם הולידה קמפיין קונספטואלי יפהפה למלחמה בעישון. למרבה הפליאה, ממש באותו זמן הציג אלדר יוספוב (הזכור לנו מהסרטון ליום השואה) קונספט דומה מאוד באותו נושא. מה עושים? מחברים. השניים החלו לפעול יחדיו, להגג, לפתח ולכתוב. בסופו של דבר (מה פתאום בסופו! נראה שזו רק תחילתה של…) נוצרה עבודת הגרילה המשגעת הזו:
יום ג' השבוע, 8pm, אי שם בקומפלקס "סוזי" ההיפר-מגניב בדרום העיר. "פרפור חדרים" – תערוכת בוגרי מחזור יוני של קורס הקופירייטינג שלנו. קהל מגוון מאוד, מבורגני על ועד שולי היבסטרים מרוטי זקנים מילאו את החדרים של ה"סוזי", עוברים בין הופעות של מוסיקאים צעירים לאמן גרפיטי צעיר הרבה יותר (14!!!). באוויר היייתה התחושה החמקמקה הזו, הכל כך נדירה אבל כל כך ברורה, שמשהו מגניב מאוד קורה כאן. תמונות הממחישות בקושי את מה שהיה שם תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק שלנו.
אבל מה שריגש אותי, באופן אישי, יותר מכל הקסם הזה, הייתה תערוכת הבוגרים בעצמה: לאורך המסדרון הראשי תלינו 7 מסכים, חיברנו אותם למקים שגנבנו מהמכללה כשירמי לא שם לב, והעלנו עליהם את תיקי העבודות של בוגרי הקורס. כן, 11 תיקים של 11 בוגרים, ביניהם גם כמה מקרי טכנופוביה קשים, אשר במו עצמם בנו בוויקס, פנו למעצבים ומאיירים של סטוריבורדים שמצאו בפייבר, הרכיבו מצגות בפרזי ובדקו גם את אימייז. אנחנו עבדנו מולם בסדרת פגישות אינטנסיבית, כיוונו ופיתחנו את הקמפיינים, דחפנו והצענו דרכים שונות להצגת העבודות, אבל הבוגרים עשו הכל במו ידיהם. חלקם עבדו עד הרגע האחרון ממש, אבל בערב עצמו עמדו כל התיקים, אחד ליד השני, במלוא תפארתם, ועשו המון כבוד גם למכללה, אבל קודם כל לבוגרים עצמם.
ובכן, לאחר שהוכחנו ש-א. אפשר ו-ב. זה כיף, החלטנו לעשות מזה סטנדרט: מעתה, בוגרי ACC יוצאים מהמכללה, כולם ללא יוצא מהכלל, עם תיק עבודות שהוא לפחות ברמה שהציבו לנו בוגרי מחזור יוני 14. אם זה מלחיץ כאן מישהו – מצויין. זה בדיוק הזמן להילחץ. תיק כזה לא מרימים בשבוע האחרון. כדאי מאוד להתחיל לחשוב ולכוון אליו כבר מתחילת הלימודים. מצד שני, אחרי שנלחצנו אפשר להרגע. את החודשיים האחרונים של הקורס אנחנו מקדישים לתיק, ושם ניתן לכם את כל הידע, ההכוונה ותשומת הלב הנחוצה לשם מיצוי הפוטנציאל האישי שלכם, והרמת התיק האולטימטיבי.
אז לטובת מי שלא היה באירוע, להלן מספר תיקים לדוגמה (הקליקו על התמונות לכניסה לתיק). אתם מוזמנים לשוטט בתוכם להנאתכם, וגם לכתוב לנו כאן מה דעתכם.
ורד לוי היא ציירת, מנגנת במנדולינה, כוריאוגרפית, בקיצור – אישה מוכשרת מאוד.
והיא גם בוגרת שלנו ממסלול הארטדיירקשן שסיימה את לימודיה השנה וכבר התקבלה לעבודה במשרד הפרסום דחף אחד ותתחיל לעבוד כארטדיירקטורית.
וואוו!
היום נודע לרונן קורנברג וניב הרצברג, בוגרים שלנו שעובדים כצוות קריאייטיב במשרד הפרסום קריאייטיב Baumann Ber Rivnay באומן בר ריבנאי, שהרעיון שלהם עבור מהלך משותף של ארגון הבריאות העולמי ו- Shazam, נבחר כפיינליסט בפסטיבל קאן – תחרות הפרסום היוקרתית ביותר בעולם.
מדהים.
המותג הראשו שלנו להיום הוא – ״פסטיבל לסרטים עצמאיים של בואנס איירס (ארגנטינה)״, המכונה בקצרה באנגלית – bafici. איך תדעו איך זה לראות סרטים עצמאיים, אם לא תצפו בסרטים עצמאיים? (אל תבכה ילד, אל תבכה…)
מותג מספר שתיים הינו – ״בנק קסיקורן״ בבנקוק, תאילנד, שיוצא עם תנאי אשראי חדשים. ׳תאית׳ (השפה התאילנדית), או ״אפריקנית״ (אחת מיותר מ2000 שפות שונות שמדוברות ביבשת) – מה נשמע יותר מוזר? לי בכל מקרה הכל נשמע כמו ׳סינית׳.
ואם כבר בסאונד עסקינן, אז חברת הטלויזיות הגרמנית "floewe", היא המותג הבא שלנו. שלהבדיל, מציג את איכות השמע שלו כמשהו שדווקא ׳כן׳ מהעולם הזה.
מותג מצלמות האבטחה ״santec" – בידי החברה המוכרת "panasonic" – לא היה זקוק בכלל לסאונד כדי לזכות בפרס. תזהרו, כי אי אפשר לברוח מהם.
המותג המוכר ״פיאט״, שכפל את המסר שלו, כשהראה לנו כמה ידידותית המכונית לסביבה ובה בעת כמה בטיחותית (רק הפנדה, אוי, הפנדה). אם זה עובד או לא, אתם תקבעו. בקאן החליטו שזה עובד מצויין.
קרה לכם פעם שהרגשתם בעבודה כאילו אתם יושבים מתחת לתחת של מוס? אם כן, חבל שלא הכרתם את – ״Monster.com״. מצד אחד, הבוס, שמרוצה מהחיים ולא עושה כלום, רק יושב עם הרגליים על השולחן, ומעליו בגאווה יושב ראש של מוס. ומצד שני, העובד שעובד ועובד ומעליו יושב הצד השני של המוס (אם הייתי יכול לתאר במילים – ואני לא – הייתי כותב לכם איזה פרצוף יצא לי כשראיתי את התחת שלו ודמיינתי את עצמי במקומו).
ולסיום החלטנו לגוון, ולצרף גם קמפיין גרילה אחד. קמפיין מטעם ״HBO״. החברה עמדה להעלות לשידור כמה עונות חדשות ומכיוון שעבר יותר מדי זמן מהעונות שלפני, הם חששו שהצופים כבר שכחו למה בכלל הם אהבו את הסדרות. משם נולד הקמפיין. אתם, או אתן. הולכים, או הולכות – טוב די – ברחובות ת״א ומסביב תלויים שלטי חוצות בגדלים אנושיים ובגובה עיניים, עם חיבורי אודיו. אפשר להתחבר עם האוזניות האישיות ולהקשיב לסודות שונים על האדם שמופיע בשלט הנ״ל (רמז קטן, אלו לא שחקנים). לא תעצרו רגע מסקרנות, להשוות בין הסודות שלכם לסודות שלהן?!
הכירו את ברק הר שלום.
חוץ מלחבק חתולים, ולנסות להציל את העולם, הוא גם בוגר מגמת הקופירייטינג שלנו וכותב מוכשר.
ברק, הוא אחד ממצטייני מחזור קופי 47, ומשרד הפרסום Saatchi Tel-Aviv בחר בו למשרת סטאז' מאתגרת, כחלק מפרויקט הסטאז'ים שלנו.
כשבוגרת שלנו מתקבלת לעבודה במשרד פרסום, זה תמיד מרגש אותנו.
פנינה קסטל, בוגרת מסלול הארטדיירקשן ומצטיינת יתרה של מחזור הלימודים שלה התקבלה לעבודה במשרד הפרסום Zarmon DDB ומתחילה לעבוד כארטדיירקטורית.
בשיעור שימושים חריגים ברדיו, חיפשנו דרך מיוחדת לפרסם מגדלי יוקרה. אור אבני מהאוקטוברס הוציא את הפחית של הנפט, והדליק. עכשיו הוא מסתובב עם שני שומרי ראש.
'Gillette' היו צריכים לשכנע את ההודים להשתמש בסכיני הגילוח שלהם, כש-80% מהגברים השתמשו בסכינים קלאסיים עם להב כפול, ולא ראו סיבה להוציא פי 10 מהמחיר בשביל גילוח חלק יותר. 'Haagen-Dazs' בחרו בדבורים כאמצעי להציל את עצמם מירידה דרסטית במכירות, ו'Aquafresh' נזקקו לעזור לאמהות במאבק שלהן עם ילדיהן על ״צחצוח לפני השינה״, כדי להשיק שתי משחות שיניים חדשות לילדים.
'Fight for a cause' – שלוש דוגמאות לקמפיינים ׳גרילה׳ שנלחמות למען מטרות עם ערך מוסף… מוזמנים להנות וללמוד קצת מקמפיינים זוכי פרסים.
פרויקט הסטאז'ים שלנו מקבל תנופה.
והפעם, משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי, שבוחר ביבגני אוטקין, האיש והזקן, בוגר מסלול הארט דיירקשן ומצרף אותו
אל צוות הקריאייטיב שלו במשרת סטאז'.
אין ספק שהיא מוכשרת, אין ספק שיש לה סטטוסים חדים ומבריקים, ואין ספק שידענו שזה יקרה.
מזל טוב לרות אלבז, בוגרת מחזור קופי 47, שהתחילה לעבוד במשרד הפרסום spread it בתור קופי דיגיטל ומנהלת מדיה חברתית.
שבוע טוב וברוכה השבה לספרייה. במקבץ השלישי הכינותי לכם:
תוכי מדבר בספרדית, ברוס לי משחק פינג-פונג בפלאפון, זוג בלגים עם לבוש סקסי ומבטא כבד, סיפור מרגש וסוחט גזים על סבא רבא בן 102 ששותה קוקה קולה (בלי גזים כמובן) ועוד מיני מתוקים ומלוחים… צפייה מהנה!