fbpx
המכללה למקצועות הקריאייטיב
03-6243601/2/3

הספרייה – מקבץ 7

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: כללי.
תגיות: , , , , , ,

  • המותג הראשו שלנו להיום הוא – ״פסטיבל לסרטים עצמאיים של בואנס איירס (ארגנטינה)״, המכונה בקצרה באנגלית – bafici. איך תדעו איך זה לראות סרטים עצמאיים, אם לא תצפו בסרטים עצמאיים? (אל תבכה ילד, אל תבכה…)

 

  • מותג מספר שתיים הינו – ״בנק קסיקורן״ בבנקוק, תאילנד, שיוצא עם תנאי אשראי חדשים. ׳תאית׳ (השפה התאילנדית), או ״אפריקנית״ (אחת מיותר מ2000 שפות שונות שמדוברות ביבשת) – מה נשמע יותר מוזר? לי בכל מקרה הכל נשמע כמו ׳סינית׳.

 

  • ואם כבר בסאונד עסקינן, אז חברת הטלויזיות הגרמנית "floewe", היא המותג הבא שלנו. שלהבדיל, מציג את איכות השמע שלו כמשהו שדווקא ׳כן׳ מהעולם הזה.

 

  • מותג מצלמות האבטחה  ״santec" – בידי החברה המוכרת "panasonic" – לא היה זקוק בכלל לסאונד כדי לזכות בפרס. תזהרו, כי אי אפשר לברוח מהם.

 

  • המותג המוכר ״פיאט״, שכפל את המסר שלו, כשהראה לנו כמה ידידותית המכונית לסביבה ובה בעת כמה בטיחותית (רק הפנדה, אוי, הפנדה). אם זה עובד או לא, אתם תקבעו. בקאן החליטו שזה עובד מצויין.

 

  • קרה לכם פעם שהרגשתם בעבודה כאילו אתם יושבים מתחת לתחת של מוס? אם כן, חבל שלא הכרתם את – ״Monster.com״. מצד אחד, הבוס, שמרוצה מהחיים ולא עושה כלום, רק יושב עם הרגליים על השולחן, ומעליו בגאווה יושב ראש של מוס. ומצד שני, העובד שעובד ועובד ומעליו יושב הצד השני של המוס (אם הייתי יכול לתאר במילים – ואני לא – הייתי כותב לכם איזה פרצוף יצא לי כשראיתי את התחת שלו ודמיינתי את עצמי במקומו).

 

  • ולסיום החלטנו לגוון, ולצרף גם קמפיין גרילה אחד. קמפיין מטעם ״HBO״. החברה עמדה להעלות לשידור כמה עונות חדשות ומכיוון שעבר יותר מדי זמן מהעונות שלפני, הם חששו שהצופים כבר שכחו למה בכלל הם אהבו את הסדרות. משם נולד הקמפיין. אתם, או אתן. הולכים, או הולכות – טוב די – ברחובות ת״א ומסביב תלויים שלטי חוצות בגדלים אנושיים ובגובה עיניים, עם חיבורי אודיו. אפשר להתחבר עם האוזניות האישיות ולהקשיב לסודות שונים על האדם שמופיע בשלט הנ״ל (רמז קטן, אלו לא שחקנים). לא תעצרו רגע מסקרנות, להשוות בין הסודות שלכם לסודות שלהן?!

קישור לסרטון –

https://www.dropbox.com/home/Public/%D7%9E%D7%A7%D7%90%D7%9F%20-%202009/videos/Media%20Happ?preview=HBO+Big+Love.avi

קישור לכתבה ב״ניו יורק טיימס״ –

http://www.nytimes.com/2009/01/06/business/media/06adco.html

 

 

תודה וזהירות בדרכים

שלכם, יאיר