ואם הוא היה צריך לכתוב את הפוסט הזה, הוא היה עושה ממנו מטעמים, משאיר אתכם מרותקים, ועושה לכם חשק לקחת עיפרון ולהתחיל לכתוב ספר על עצמכם. זה הכוח של המילה הכתובה, וזו היכולות הקסומה של מינס לספר סיפור.
אז עם הרבה כישרון, צניעות וחיוך כובש, מינס מתחיל השבוע דרך חדשה במה שנראה לנו שהולכת להיות קריירה מופלאה.
כשסטודנטים בתחילת דרכם שואלים אותנו 'לאן אפשר להגיע כאיש קריאייטיב?' התשובה אף פעם לא חד משמעית.
עם השנים איש הקריאייטיב פורץ עוד ועוד דלתות וחולש כמעט על כל תחום.
ג'ני רז היא דוגמה מצויינת לכך!
ג'ני התחילה כסטודנטית במסלול הקופירייטינג, הצטרפה בהמשך גם למסלול קריאייטיב דיגיטל, ובתקופה האחרונה מתחזקת ג׳וב חדש כמנהלת שיווק ויחסי ציבור בחברת הסטארטאפ Diffe-rent (שאגב עפנו על השם שלה).
תעשיית הפרסום הופכת עם השנים למגוונת ורחבה יותר, ומציעה משרות חדשות בחברות הייטק וסטארט-אפים שפותחים את שעריהם לאנשי קריאייטיב איכותיים כמו ג'ני
אז המון בהצלחה למצטיינת קורס שלנו שממשיכה את דרכה בעולם הפרסום ועושה לנו כבוד!
מאיה אגסי, שהיא גם בוגרת מסלול ארטדיירקשן ואוטוטו בוגרת לימודי קריאייטיב דיגיטל, היא אחת כזאת שאוהבת אוכל, ולכן, לא מפתיע למצוא אותה בפוזיציה הזאת, ועוד יותר לא מפתיע שאחרי שככבה כמנהלת הסושיאל של משלוחה, היא עוברת לזלול לכם את הראש בסושיאל של FOODY
רעות קרואני, בוגרת מסלול הארטיירקשין שלנו שגם סיימה בהצטיינות, הצטרפה למסלול הדיגיטל שלנו לפני כשנה והתחילה לעבוד ב גליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS כמנהלת סושיאל!
לפילוס יש הרבה פלוסים. אחד מהם הוא שבשניה שהוא הגיע אלינו הבנו שהוא במקום הנכון. את הקופיטסט שלו רצינו למסגר, את ההומור שלו רצינו לאמץ ואת השנינות שלו רצינו לעצמנו.
אז היום יש מי שהולך להינות מכל התכונות שלו פלוס כישורי הנגינה (שאנחנו לא סגורים עליהם אבל אמרנו נתייחס לתמונה)
כמו שאתם רואים, נראה ששלו סרור מעביר את רוב הזמן שלו בתהיה.
בעצם, יותר בחשיבה, גלגול של רעיונות מגניבים בראש, תובנות, משחקי מילים ודרכים משעשעות לתפוס את תשומת הלב שלכם עם המוח היצירתי שלו.
וכמו כל בן אדם יצירתי הוא לא עוצר בתחום אחד.
שלו הוא גם סופר, גם מוזיקאי והיום הוא יכול להוסיף לכל הכשרונות האלה את התואר ״קופירייטר במשרד פרסום״ במשרד המגניב YELLOWhead ואם במקרה נתקלתם במודעה של אולדספייס בפיד שלכם, תדעו מי עומד מאחוריה…
עד לפני שבוע הוא היה רווק (בזוגיות כן?) שמחפש עבודה והשבוע הוא כבר גבר נשוי שחובק ג'וב יוקרתי בענבר מרחב.
אוריאל לומד במסלול המשולב שלנו במחזור ספטמבר 2019, שבימים אלו עובדים על תיק העבודות שלהם, והספיק לייצר בערך חצי מתערוכת הסיום האחרונה שלנו. אלו רק חלק מהפרוייקטים שהוא הספיק בשנה האחרונה.
תסלחו לקורן על איכות הצילום והזווית הבלתי אפשרית, מדובר בקופי שחושב במילים ולא בתמונות, מה גם שאין לו פייסבוק, כי הוא את התובנות שלו החליט להמיר לקריירה.
תערוכת הסיום שלו רק בעוד חודש והוא כבר מזמן הפסיק להגיע אבל הפעם יש לו תירוץ – אז תאחלו לו בהצלחה כי הוא התחיל לעבוד כקופירייטר במשרד הפרסום ענבר מרחב G
התקופה האחרונה, בה נסגרו משפחות בביתן, יצרה עליה עצומה במקרי האלימות במשפחה, כולל מקרי התאבדות. אלימות במשפחה – צירוף מילים נושא זוועה. וכי מה תפקידה של משפחה אם לא להגן מפני הרוע שמסביב?
ב1997 רצינו, תרצה גרנות ואנוכי, לעשות קמפיין תשדירים למען הקהילה, התמקדנו בנושא הכי חשוב ודחוף – מניעת אלימות במשפחה – נושא שבקושי עסקו בו אז. גייסנו למשימה את התלמידים שלנו , קופירייטרים מACC ועורכים מג'אמפ קאט (אז עוד וידיאוסוניק), יצרנו קשר עם הועד למאבק באלימות במשפחה שתיכנן אז לפרוץ לתודעת הציבור, רשת-ערוץ 2 תרמה שידורים, 5 סרטונים נבחרו ומתוכם "רק על הקווים" במקור "תפילה של ילד" זיעזע את הלבבות ונצרב בזכרון שלנו. כוחו של מסר פשוט. זה לא יגמר אם לא תספרו.
תחשבו על עשרות תלמידים שלומדים קופירייטינג וארט דיירקשן, יושבים בבית ומתפוצצים מרוב רעיונות.
אז פתחנו קבוצת וואטסאפ שהתפצלה לעוד עשר בערך וניסינו לעשות קצת דברים משמחים/מרגשים/מזכירים/מניעים.
הפרוייקט הראשון שאנחנו מציגים הוא למען נשים שעוברות התעללות. נשים שעבורן הבית בו הן מבודדות עכשיו, הוא תא סגור.
אל תתנו לתמונה שלה להטעות אתכם, מדובר בקופירייטרית רצינית וחריפה, שלא השאירה לנו אפילו זמן להתאושש מהפרינטים שלה וכבר נחטפה.
בקושי חודש עבר מאז תערוכת הסיום שלה ושיר טל עזר כבר תפסה כסא בלא אחר ממשרד הפרסום אברהם!
למי שעדיין לא נתקל בנריה אלוש, הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת עליה:
1. היא סטודנטית לקריאייטיב דיגיטל
2. היא קופירייטרית חריפה
3. היא מעצבת פונטים
4.לפני חודש היא קיבלה תעודת הצטיינות יתרה בלימודי הארטדיירקשן.
מה זו הצטיינות יתרה? נתחיל בזה שזו לא תעודה שאנחנו מעניקים כל כך בקלות…
רק מי שהשקיע מעל ומעבר למצופה זוכה להערכה שכזו, ולכן גם לא תראו את זה בכל מחזור. ומה הכוונה השקיע?
השקיע בסביבה שלו, השקיע במשימות שלו, השקיע בחשיבה והשקיע בתוצאה.
יחד עם שיר גרינהאוס, סטודנטית מהמסלול המשולב, נריה הכינה לתערוכת הסיום בנושא גרינפיס מיצג אומנותי שלא יבייש תערוכת סיום בלימודי עיצוב מוצר. את הפרינטים שלה היא הכינה מפסולת ויצאה לצלם בשפת הים.
את כל הפרויקטים האלו היא עשתה היישר ממסדרונות המכללה כשהיא מסמנת עוד הישג שהמצאנו במיוחד בשבילה: נוכחות יתרה.
ידענו שההשקעה תשתלם, כי היום היא עושה את יומה הראשון בליאו ברנט כארטדיירקטורית, ואוי כמה שהם הולכים ליהנות ממנה!
בהצלחה נריה, אנחנו בהחלט נרגיש בחסרונך אבל עולם הפרסום הוא זה שהרוויח!
פשה שלנו סטודנט לקופירייטינג במסלול ספטמבר, וכבר מתחזק משרה כמנהל קריאייטיב & לקוח במשרד הפרסום MarketME ומצליח לשמור על 100% נוכחות, שיעורי בית וקסם אישי!
כאיש קריאייטיב אתה חובש הרבה כובעים.
מירן פחמן למשל, הוא בוגר המכללה, קופירייטר, מנהל קריאיטיב מנוסה והיוצר של ear catcher, הפודקאסט לאנשי הקריאיטיב.
הערב התארח אצלו לא אחר ממאיר גולדברג, שגם לו יש לא מעט כובעים: חבר בסגל המנהלים שלנו, פזמונאי, איש קריאיטיב ותיק ופרסונה שאי אפשר להתעלם ממנה.
שווה האזנה.
זה כבר לא סקופ
אבל זו חתיכת ידיעה,
ש Rinat Laria
התקבלה לעבודה.
רינת בוגרת מסלול הקופירייטינג שלנו התחילה לעבוד כקופירייטרית בסוכנות הדיגיטל Pigment Creative House ואנחנו מאחלים לה המון בהצלחה!