fbpx
המכללה למקצועות הקריאייטיב
03-6243601/2/3

תאיר אוונשטרן התקבלה לעבודה כארטדיירקטורית בארלו (סוכנות הדיגיטל של ראובני פרידן)

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים, התקבלו לעבודה.
תגיות: , , , ,

אנחנו אוהבים להשוויץ בתלמידים שלנו באופן כללי ובעיקר כשהם מתקבלים לעבודה. והפעם תאיר אוונשטרן (נראה אתכם אומרים את זה), נתנה לנו את העונג להשוויץ.
אז מהיום כבר לא תאיר התלמידה במגמת ארט מחזור אוקטובר 20׳ – אלא תאיר ארט סושיאל בארלו, סוכנות הדיגיטל של ראובני פרידן.
אז תשברי רגל או תשפכי קפה או משו כזה של מלא בהצלחה מכולנו.
 
 
 

עידן אלוש התחיל היום עבודה חדשה במשרד הפרסום Bright

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים, התקבלו לעבודה.
תגיות: , ,

מלא מלא ברכות ומזל טובים לעידן אלוש – סטודנט למסלול הקופירייטינג של מחזור ינואר 21' – שהתחיל היום עבודה חדשה במשרד הפרסום Bright 🥳🥳
נכון, הוא רק סטודנט, אבל הוא כבר תקופה ארוכה חזק בברנז'ה וחלק מהתעשייה.
תמשיך להפציץ אלוף, מחכים לך עם שמפניה על הפופים!
שמרו לנו עליו חייכן ומוכשר
 

תומר מירום התחיל לעבוד כקופירייטר ב- לעומק התודעה!

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים, התקבלו לעבודה.
תגיות: , ,

תנוווו בכפיים לתומר מירום, בוגר מחזור דצמבר 18, שהפך לאחרונה לקופירייטר ב-לעומק התודעה!
👏👏👏👏
כיף לראות אותך צומח ופורח, ואין לנו ספק בכלל שתפציץ כמו שאתה יודע!
המון בהצלחה, משוויצים בך כמו הורים גאים!
שמרו לנו עליו 😉
 
 

משה קסטיקה התחיל לעבוד כקופירייטר בגיתם!

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים, התקבלו לעבודה.
תגיות: , ,

המון מזל טובים למשה קסטיקה, בוגר מחזור דצמבר 19, שהתחיל השבוע את תפקידו כקופירייטר ב-גיתם! 🥳
אחרי שדאג לנו לאווירה במכללה (ולאוכל טוב), ואחרי שעבר לגור פה בשלב תיקי העבודות עד שהוציא תוצרים אדירים , הגיע הזמן לקצור את הפירות.
אנחנו במקום גיתם היינו מפנים מקום במדף לפרסים 😉
יאללה משה תפציץ! 👏👏👏
 

קים סער התחילה לעבוד בקניבל מדיה

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים, התקבלו לעבודה.
תגיות: , ,

אוקיי! עצרו הכל!
תפסיקו לגולל את הפיד ותעשו מלא מלא כפיים למלכת הכיתה של ינואר 21' שהתחילה היום עבודה חדשה ב – קניבל מדיה (Kanibal Media)
👏👏👏
קים סער, העונה גם לשם קימצ'ה, רק ברבעון השלישי ללימודים וכבר נכנסת לתחום ברוח סערה והופכת לחלק בלתי נפרד מהברנג'ה.
ערימות של בהצלחה לקופירייטרית הכי מגניבה במכללה, תראי להם מה את שווה 👑
אוהבים ים, ומאחלים לך את כל הטוב שבעולם 🙂
 

גיא כץ התחיל לעבוד כארטדיירקטור במשרד We are New!

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים, התקבלו לעבודה.
תגיות: , , ,

אחרי שתפסנו לכם את העין עם תמונה לא שגרתית של גיא כץ (בעצם מה כבר יכול להיות שגרתי בגיא כץ? 🤔)
הגיע שלב האיחולים והברכות לסטודנט שממש בשלבים האחרונים לסיום הלימודים שלו למסלול המשולב של קופי וארט – כבר מצא עבודה חדשה בתחום כארט במשרד We are New!
אי אפשר להגיד שאנחנו מופתעים, קשה היה לשמור את הכישרון שלו בסוד.. זה היה רק עניין של זמן עד שיקחו לנו אותו 🙃
אחרי שכבש את הרשת בתכנית האירוח המפוקפקת ׳גיא ודבורה׳ הגיע הזמן לצאת לדרך חדשה!
המון בהצלחה יא תותח – תראה להם מה אתה יודע!!
 

נועה אטיאס – מנהלת פרויקטי מיתוג ושיווק ב- Marketblend !

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים, התקבלו לעבודה.
תגיות: , ,

הופה הופהה – מי זאת האוקטוברית המהממת הזאת שבשקט בשקט סוגרת כבר חמישה חודשים כמנהלת פרויקטי מיתוג ושיווק ב-Marketblend!
נועה אטיאס, סטודנטית למסלול המשולב שלנו לקופירייטינג ודיגיטל עוד לא סיימה את הלימודים אבל כבר חזק בעניינים.
שיהיה לך ערימות של בהצלחה, הם ללא ספק זכו בך 🙌
נ.ב – התמונה אולי לא משקפת את זה, אבל מדובר בבחורה הכי צבעונית במכללה 🤩
 
 

אריאל כרמל התחיל עבודה חדשה במשרד D-Say

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים, התקבלו לעבודה.
תגיות: , ,

רק לפני חצי שנה הוא התחיל את הלימודים, אבל זה לגמרי מספיק לאריאל כרמל ממחזור ינואר 21' להתחיל עבודה חדשה במשרד D-Say
הוא ביקש לציין שמדובר בקופירייטר הכי גבר במכללה – אז סבבה אריאל, מה ששלך שלך.
 

מלא בהצלחה ותן בראש 👏👏👏
 

מאי זינו התחילה לעבוד כמנהלת סושיאל ברשת 13

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים, התקבלו לעבודה.
תגיות: , ,

הצילו אנחנו מתעלפים וזה לא בגלל החום, זה כי שמרנו את זה יותר מידי זמן בבטן וכנראה שזה עשה לנו בלאגנים –
מאי זינו התותחית, סטודנטית במסלול הקופי של אוקטובר 20׳ שאוטוטו רק מתחילה את שלב תיקי העבודות, התחילה לעבוד השבוע כמנהלת סושיאל ברשת 13!
עוד מהשבוע הראשון היא הפציצה ברעיונות קריאיטיביים וחשיבה דיגיטלית מפותחת, ועם הנוכחות שלה ברשתות החברתיות, בקבוצות וכמעצבת המימז מספר 1 במכללה היה לנו ברור שזה רק עניין של זמן עד שמישהו יחטוף אותה.
תנו לה בכפיים, בצפיות ובלייקים, אוהבים אותך ושיהיה בהצלחה!

 

עמנואל אברמוב התחיל לעבוד ב- LEAD Ogilvy

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים, התקבלו לעבודה.
תגיות: , , ,

ועוד אחד!!!
כמו כל ידיעה מרעישה שהתקבלה זה עתה, כך גם אנחנו פותחים את השבוע עם החדשות הטובות האלו ולא מבזבזים רגע לשתף אתכם –
עמנואל אברמוב, בוגר מסלול קופי מרץ 19׳ מצטרף לחבריו המוכשרים והתחיל לעבוד במשרד הפרסום LEAD Ogilvy
אנחנו נתגעגע לצחוקים איתך במכללה 🙂 איזה כיף שעכשיו יש משרד שהולך ליהנות ממך כמו שאנחנו נהננו!
שיהיה בהצלחה :))

 

עודד שרעבי התקבל לאגף דוברות וניהול סושיאל של שר החקלאות

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים, התקבלו לעבודה.
תגיות: , , ,

יש לנו דובר חדש בלשכת שר החקלאות – עודד שרעבי, בוגר מסלול קופירייטינג ספטמבר 19׳ שהתקבל לאגף דוברות וניהול סושיאל של שר החקלאות- מה שנקרא – הגיע הזמן לקצור את הפירות

 

עדי פרל התחיל לעבוד כקופיריטר במשרד הפרסום מדיקל אונליין

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים, התקבלו לעבודה.
תגיות: , ,

יש רופא בקהל?
לא, אבל יש לנו בוגר מסלול קופי ומצטיין מסלול דיגיטל, עדי פרל שמו, שהתחיל לעבוד כקופיריטר במשרד הפרסום מדיקל אונליין – משרד המתמחה בתחום הבריאות והרפואה, ויש לנו תחושה שזו הולכת להיות מערכת יחסים בריאה (הבנתם?? אל תענו…)
מי צריך 7 שנים רפואה?
בהצלחה דוקטור😉
 
 

מולי ברקאי מתחיל לעבוד בראובני פרידן IPG

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים, התקבלו לעבודה.
תגיות: , , , , ,

עוד אחד!
מולי ברקאי, בוגר טרי טרי כמו לחמניות של בוקר של המסלול המשולב קופי&דיגיטל דצמבר 2019 התחיל היום את יומו הראשון בארלו מבית משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, וכבר נהנה מקבלת פנים רשמית ורצינית כמו שיודעים לעשות במשרדים.
מולי מצטיין במסלול הקופירייטינג, אחרי שלאורך השנה הפציץ ברעיונות משוגעים, מצחיקים וחשיבה מחוץ לקופסה.
מעבר לכישרון, הוא בחר בהתמדה, וקרע את הת** על תיק עבודות מהסרטים, לכן זה בכלל לא הפתיע אותנו שקיבלו אותו למקום הראשון שהוא הלך אליו!
איזה כיף להם, ולך! בהצלחה

 

פשה פוגץ׳ התחיל לעבוד כקופירייטר בברוקנר יער לוי

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים, התקבלו לעבודה.
תגיות: , , , ,

פשה שלנו, יא כוכב רשת, הגאנט שלנו פשוט כותב את עצמו!
כמה שהשקעת בלימודים לא משתווה בכלל לאיך שהשקעת בתמונה הזאת, ואל תתנו לה להטעות אתכם.
פשה הגיע למסלול הקופירייטינג של ספטמבר 19׳ צנוע, מוכשר, משקיען וכובש מהרגע הראשון, והתחיל החודש לעבוד בברוקנר יער לוי -יש לנו תחושה שזה שידוך משמיים

 

מאשה יורובסקי התחילה לעבוד כארטדירקטורית בענבר מרחב G

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים, התקבלו לעבודה.
תגיות: , , ,

ועוד אחת😱😱!
מאשה שלנו, מי שהשאירה אותנו עם פה פעור בעקבות התוצרים המדהימים שלה עוד כשהיא הייתה רק 3 חודשים אל תוך הקורס, מסיימת בעוד חודש את לימודיה במגמת הארטדירקשין של מחזור יולי 20׳ והתחילה השבוע את תפקידה החדש כארטדירקטורית במשרד הפרסום ענבר מרחב G
בהצלחה יקירתנו, את מוכשרת ומהממת, איזה כיף להם שהם זכו בך!

 

בני זילברמן התחיל לעבוד כארטדיירקטור בענבר מרחב G

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים, התקבלו לעבודה.
תגיות: , , , ,

בני זילברמן בוגר מסלול הארט של יוני 19׳ התחיל לעבוד ב- ענבר מרחב G לפני שבועיים וסוף סוף הסכים לנו לספר 🙂
איזה כיף!

 

שלי שרייר, סטודנטית במסלול המשולב קופי&ארט, התחילה לעבוד כארטית במשרד הפרסום We Are New

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים, התקבלו לעבודה.
תגיות: , , , , ,

זה כל כך new שהתמונה הזאת היא כאילו ממש מהרגע!
שלי שרייר, סטודנטית במסלול המשולב קופי&ארט מציגה פרופיל מושלם של ארטית –
פלטת צבעים מהפנטת, חיוך ומשרה חדשה כארטית במשרד הפרסום We Are New' (שאתם כנראה מכירים בשמם הקודם m&c saatchi).
במהלך השנה שלי הפגינה יכולות צמיחה מדהימות וזכתה להשתתף בבריפים מסכמים של מחזורים ותיקים ממנה, בזכות הכישרון, ההשקעה והמחויבות המדביקה שלה. איזה כיף לדעת שכל זה השתלם בסוף הא שלי?ֿ
בהצלחה מוכשרת שלנו.
 
 

אייל יונגר התחיל לעבוד ב- DIBOOR

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים, התקבלו לעבודה.
תגיות: , , ,

יונגי שלנו, מצטיין המסלול המשולב קופי&ארט, (מצטיין כפול!!) מתחיל השבוע את עבודתו הראשונה בתחום ואיזה כיף שזה במשרד כזה מגניב!
ואיך אפשר בלי משחק מילים בשביל הנשמה,
"אה יונגי, מה הדיבור?"
"וואלה התחלתי לעבוד ב DIBOOR דיבור"
"מה אתה מדברררר"
בהצלחה נששששמה!
 

איך לכתוב מודעות פייסבוק מנצחות

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים, כללי.
תגיות: ,

 

פייסבוק יצרה מהפכה של ממש באופן בו אנו משתמשים באינטרנט וכפועל יוצא מכך גם בתעשיית הפרסום הדיגיטלי. הרשת החברתית שיצרה את הז'אנר מאפשרת כיום לעסקים מכל הסוגים וכל הגדלים להגיע לקהלי יעד סופר ספציפיים, בצורה אפקטיבית, מותאמת אישית וממוקדת במיוחד. אך כל "הטוב" והשפע האלו מבחינת המודל של פייסבוק ומה שהוא מציע למשתמשים ומה שהוא עשה לאופן הגלישה של משתמשים רבים גם יצר תחרות עזה יותר על הקשב הדיגיטלי שלנו – מה שמחייב מקצועיות ודיוק טובים יותר בניהול קמפיינים פרסומיים.

היום, היקף התחרות, העומס בפלטפורמה מבחינת תוכן ורמת הקשב של המשתמשים גורמים לכך שהצלחה בפרסום בפייסבוק כבר לא יכולה לקרות "במקרה" או "על הדרך" כמו בעבר. לא מספיק רק לטרגט קהל יעד ממוקד ומוגדר מאוד והקמפיין שלכם מצריך הרבה עבודה קשה, יישום טקטיקות נכונות וכמובן מודעות מנצחות כדי להצליח ולספק לכם תוצאות איכותיות. היום נתמקד בחלק של המודעה עצמה, עם מדריך מעשי ואמיתי איך לכתוב מודעות פייסבוק מנצחות.

 

 

האם גם התוכן חשוב או רק התמונה?

התוכן לגמרי חשוב וקריטי להצלחת מודעות הפייסבוק שלכם! המרכיב הוויזואלי במודעות הוא בהחלט מהותי וחשוב ביותר בקמפיינים פרסומיים בפייסבוק – גם במודעות בצורת פוסטים ממומנים וגם במודעות הממומנות הרגילות המופיעות לצד הפיד – ולתמונה הנכונה תהיה השפעה אדירה על הצלחת המודעה. אך הקופי של המודעה חשוב לא פחות, כי אחרי שהתמונה לוכדת את תשומת הלב ואת הקשב הקצר של המשתמשים, טקסט הקופי הוא מה שימשוך אותם פנימה להקליק על המודעה.

 

 

איכויות כלליות של מודעת פייסבוק טובה

עוד רגע ניכנס יותר לעומקם של דברים, אך לפני כן נציין באופן כללי מה האיכויות של מודעת פייסבוק מנצחת – כאשר המודעות המצליחות יכילו לרוב שילוב מסוים של המרכיבים הבאים:

– המודעה מחנכת ומלמדת משהו את המשתמש
– המודעה מבדרת
– היא מקדמת ויוצרת מעורבות – קרי, היא גורמת למשתמשים להגיב, לעשות לייק או לשתף אותה
– יש במודעה הצעת ערך ברורה
– מודעה עם "הוכחה" חברתית, מבחינת חשיפה והשפעה במדיה החברתית
– היא מעוררת רגש
– יש במודעה תמונה מוצלחת ובאיכות גבוהה
– התמונה או הוידאו במודעה מכיל את המוצר המפורסם
– התמונה או הוידאו מיישמים מיתוג איכותי וחיובי
– הוידאו של המודעה מותאם ספציפית למובייל

 

 

שורת נושא ממגנטת ומדויקת

יחד עם התמונה או קטע הוידאו שבו תשתמשו במודעת הפייסבוק שלכם, שורת הנושא היא כנראה האלמנט הראשוני הכי חשוב. שורת הנושא – המופיעה מתחת לתמונה או קטע הוידאו – צריכה לדבר אל קהל היעד הממוקד שבחרתם למודעה, בשפה שלו וגם למשוך אותו פנימה בצורה ממגנטת, רצוי כאשר אתם משתמשים במשפט מעודד סקרנות ורגש או דווקא משפט המבהיר בצורה ברורה ופשוטה מה הצעת הערך שאתם מציעים למשתמשים.

 

 

צרו הצעת ערך שאי אפשר לעמוד בפניה

אחת מנוקות החוזק העיקריות שלך מודעות פייסבוק היא כמובן שאפשר למקד מאוד את קהל היעד שייחשף למודעות שלכם – דרך אינסוף הדאטה שפייסבוק אוגרת ומנתחת על המשתמשים. לכן אתם צריכים ויכולים לדעת מה קהל היעד המטורגט שלכם מחפש וצריך ויכולים ליצור הצעת ערך משמעותית, כזו שאי אפשר לעמוד בפניה. בצורה כזו מודעות פייסבוק מאפשרות תוצאות מעולות בקמפיינים להרשמה, לרכישת מוצרים, לרישום לקבלת משהו בחינם וכיוצא באלו.

בנו הצעת ערך מעולה ואטרקטיבית באמת והבהירו מהי כבר בתמונה או בשורת הנושא – למשל תקופת ניסיון חינמית ארוכה יותר, הנחה משמעותית, הטבה גדולה למי שנרשם/רוכש דרך המודעה וכן הלאה.

 

 

הבטיחו כי קופי המודעה מתאים לויז'ואל שלה

לא תמיד יש לכם מלאי גדול ומגוון של תמונות ואלמנטים ויזואליים לקמפיינים הפרסומיים והשיווקיים שלכם, כאשר בנוסף התאמה של התמונה המדויקת למודעה היא בהחלט לא משימה קלה, בטח לא כשיש דדליין לחוץ להעלאת המודעות לאוויר. אך בפועל יש חשיבות מכרעת לכך שהתמונה או האלמנטים הוויזואליים במודעה יתאימו לקופי שלה. אי התאמה תספק חוויית משתמש שלילית ומרחיקה עבור המשתמשים, מה שיתבטא ישירות בתוצאות של הקמפיין שלכם.

הצד הוויזואלי והצד הטקסטואלי במודעה צריכים לדבר אחד עם השני ולתמוך זה בזה מבחינת העברת המסר ומשיכת המשתמש פנימה. כאשר הם לא עושים זאת, פחות אנשים יקליקו! אפשר גם לחבר כמה אלמנטים ויזואליים יחד לכדי תמונה אחת "זורמת" ומתאימה למהות המודעה ולקופי שלה.

 

 

הישארו ממוקדים עם קריאה אחת לפעולה

למודעות הפייסבוק הטובות ביותר יש מטרה ברורה. בין אם אתם מנסים להגדיל את המודעות לעסק שלכם, להשיג לידים או למכור מוצר מסוים, המודעה שלכם צריכה להיות ברורה מבחינת המטרה ולהישאר ממוקדת עם קריאה אחת לפעולה עבור המשתמשים.
כך, אפילו אם אתם מראים למשל קרוסלה של מוצרים קשורים במודעה שלכם, בכל שלב צריכה להיות על המסך רק קריאה אחת לפעולה – למשל כפתור ברור ויחיד של "קנו עכשיו".

    

 

 

שימרו על מודעה קצרה והובילו עם ערך

עוד נקודה לגבי מבנה הקופי של המודעה ושל הצעת הערך שלכם  – כי זה באמת כל כך חשוב ומהותי. אתם משלמים על המודעות, כך שטבעי להתפתות לדחוס כמה שיותר לכל מודעה, אך זו תהיה טעות. בכל הנוגע למודעות פייסבוק, חשוב לשמור על מודעות קצרות, ממוקדות ולהוביל עם הצעת הערך שאתם מציעים במודעה. שימוש במשפטים קצרים וברורים, הצעת ערך מובהקת וברורה וקופי מנצח – הקליקים וההמרות כבר יגיעו! כך למשל יש מודעות פייסבוק מנצחות וסופר ממירות שיש בהן פחות מ-20 מילים.

זיכרו שקופירייטינג למודעות פרסום – בטח בפייסבוק – הוא לא ספרות גבוהה. שפה ציורית וסופרלטיבית תפגע במסר שלכם ובביצועי המודעה. בכתיבת מודעות פייסבוק, חותכים במילים מיותרות, מתמקדים בעיקר ומדברים בשפה ברורה, פשוטה וכאשר הערך ברור למשתמש בצורה כמעט מיידית.

    

 

 

היו שקופים וישירים לגבי המספרים

אם אתם מוכרים מוצר או שירות, אנשים בפלטפורמה החברתית המהירה והדינמית של פייסבוק רוצים לדעת כמה זה יעלה להם. לכן, אם אתם מריצים מבצע מיוחד עם קמפיין מודעות בפייסבוק, היו שקופים וישירים עם המספרים. תנו פירוט תמציתי וברור לגבי המחיר או אחוז ההנחה שאתם מציעים ואם מדובר על קמפיין שמהותו מחיר – הובילו עם המספרים ואל תנסו להתחבא מאחורי הבטחות קלישאתיות.

    

 

 

לסיכום: המודעות הטובות ביותר בפייסבוק, בסופו של דבר בהחלט מובילות למכירות והמרות באחוזים מצוינים, עם מיקוד מדויק מאוד של קהלי היעד שלכם. כמשווקים ומפרסמים דיגיטליים, אתם צריכים להשתמש במרכיבים הנכונים והטובים ביותר כדי ש"מתכון" המודעות שלכם יפיק תוצאה משובחת ואפקטיבית

 

אור פיאלקוב, בן 37, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום בפייסבוק ומגוון ערוצים נוספים. מומחה בשיווק דיגיטלי, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. 
הבעלים של EasyCloud – חברת אחסון אתרים בענן. חברה שמנגישה את עולם אחסון אתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

 

 

 

 

נוה קמחי וניצן אמיר מתחילים לעבוד כצוות קריאייטיב בליאו ברנט

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים, התקבלו לעבודה.
תגיות: , , , ,

קופי: ״איזה מגניב אם יקחו אותנו לעבוד ביחד הא?!״
ארט: ״כן אבל מה הסיכוי שירצו את שנינו?!״
והנה הדבר שנשמע כמו פנטזיה קרה –
במהלך השנה נוצרים שיתופי פעולה של הסטודנטים שמולידים תוצרים מקצועיים שלא מביישים צוותי קריאיטיב ותיקים. זה נולד מחברות, מחיבור מקצועי ואישי, וממשימות קבוצתיות של תכנית הלימודים.
גם בליאו ברנט מבינים את הפוטנציאל והחליטו לגייס צוות כזה, שממנו כל הצדדים מרוויחים – וכך קרה שנוה קמחי, העיפרון הכי הכי חד – מצטרף לניצן אמיר היום, והם הולכים להיות ביחד צוות של קופי וארט, ממש כמו לפני חודש, כשעבדו ביחד על תיק העבודות שלהם במכללה 🙂