She just does't want to do it anymore
נייק כבר לא עושה את זה. היא בודקת עכשיו קונספט חדשים לקמפיין המכוון לנשות אירופה. "here I am ".
Maybe she just wants to do european women…
וזה באנגלית כי הסיסמא באנגלית !
בקיצור במקום "תעשו את זה " "תעשו אותי… ".
כוחו של כתם הדיו
בעל רשת מסעדות בניו יורק, רצה לחזק את פעילות המסעדות שלו והזמין את כל לקוחותיו לשעבר לפתיחה. הוא ישב וכתב מכתב אישי בכתב ידו לכל אחד מהם. 20% הזמינו מקום.
חצי שנה קודם לכן הוא הוציא סדרת גלויות בדפוס איכותי. ורק 5% הזמינו.
זהו כוחו של השווק השמרני, הוא נשכח ולכן הוא מקורי. והוא אישי. באמת רק אליך.
עוד דוגמא. יום אחרי שנציג חברת כבלים אמריקנית תיקן את הכבלים בביתו של לקוח, הוא השאיר לו פתק בכתב יד , שהודה לו על זה שהוא לקוח של חברת הכבלים אותה הוא מייצג.
ובאמריקנית : הנה כמה עצות:
תמיד שיהיה לך מכתב תודה מוכן על שולחנך.
תשלח הזמנות אישיות.
צרף פתק משלך לחוברת או עלון או חומר שאתה שולח.
פעם בכמה זמן שלח ללקוח שלך מאמר שגזרת עבורו.
שלח לו משהו שיגרום לו לצחוק או לחייך. (רק לא יותר מדי ).
2009 כבר מתבשלת במוחם ועל שולחנם של
נביאי המגמות הצרכניות בעולם.
והנה הן , לא ממש מפתיעות:
הצרכן יהיה אקולוגי. ואינדיבידואליסט.
הוא יחפש רכיבים מבוססי מדע.
יאכל פיוז'ן קולינרי המחבר בין תרבויות אוכל שונות
ירגיש נינוח יותר עם חומרים מהאדמה וממקורות מקומיים
הוא יהיה ניו- סטלגי (עכשווי ונסוטלגי),יתחבר למוצרים סנסורים
ידרוש כנות יושרה ואותנטיות.
ומסחר הוגן.
יתור אחר שיוך חברתי – נושם או וירטואלי
הוא ירצה להרגיש כאילו הוא משנה משהו בעולם.
ויאלץ לקבל את העובדה שהכוח של נשים הקובעות בתחומים גבריים – צרכנות , חברה וכלכלה – יגבר.