מה לומדים?
טיפוגרפיה, קומפוזיציה, צבע, היררכיה, נגיעות של קריאייטיב והבנה של רעיון, לייאאוט וגריד, איך מעצבים רגש, איך מעבירים מסר והכי חשוב, אינדיזיין – תוכנה גרפית וקטורית שתאפשר לכם לעצב כבר מהשיעור הראשון… הארד סייל, מיתוג, טכניקות קריאייטיב שונות, נלמד 'ללעוס רעיון כמו מסטיק ואיך למתוח את המסטיק הזה ולהתאים אותו לכל המדיות השונות (שילוט חוצות, פרינט, סרטים, רשתות חברתיות.( וכמובן פוטו-שופ, התוכנה שתלמד אותכם להפוך למציאות את הרעיון הגאוני הזה שיושב לכם בראש ושעד היום לא הצלחתם לבצע. פרסום בזמן אמת, איך בונים שפה מיתוגית חדשה, דיגיטל – הכרות עם עולם השיווק הדיגיטלי, קמפיין 360 אונליין ואופליין, מיתוג ושיווק עצמי, עיצוב סגירים, פרזנטציות – איך מעצבים, איך מציגים מול לקוח ונשארים בחיים ואילוסטרייטור – התוכנה שתהפוך אותכם למאיירים גם אם לא ציירתם בית בחיים.
בסופו של דבר נשאלת השאלה מה נשאר לנו ביד בסוף הקורס, לכן אנחנו מקדישים פרק זמן משמעותי למפגשים אישיים ושיעורי סטודיו ותרגול המכונים בשפה הפנימית "הכנה לשיגור״ אנחנו נזהה את הכיוון שלכם, נתכנן מסלול ונעזור לכם לבנות תיק עבודות שיראה לעולם מי אתם ומה אתם מסוגלים לעשות. זה הזמן שבו נלמד וויקס – איך לאפיין ולארגן אתר שיתאים לפרוטפוליו שלכם, קצת After בשביל הנשמה והאנימציה, נלמד איך להכין,Gif ואיך לשלב את כל התוצרים המגניבים האלה בתיק העבודות שלכם. זהו. בשלב זה מי שהשקיע ולא שקע, הפך לצוללת עם כור גרעיני, כזאת שמגיעה בדיוק מוחלט ובלי לקחת אוויר לאן שהיא רוצה ועושה רק את מה שהיא רוצה: הייטק, Branding משרדי פרסום, שיווק דיגיטלי… הים גדול וארטים צריך בכל מקום.