fbpx
המכללה למקצועות הקריאייטיב
03-6243601/2/3

מסלול לימודי ארט-דיירקשן

היחיד עם 70% השמה בתעשיה

בזמן האחרון אנחנו מקבלים את התחושה שארטדירקטור נהיה המקצוע המבוקש בעולם. בהתחלה חשבנו שמדובר בטרנד חולף. אבל בינתיים עברו כמה שנים, ונראה שאפשר להכריז כבר על תופעה: השוק זקוק לארטדירקטורים בטירוף. ליטרלי בטרוף. אולי זה בגלל הזליגה להייטק, ואולי בגלל התרחבות האופציות. בכל אופן, כמעט לא עובר שבוע ללא טלפון ממנהל קריאייטיב שצריך ארטדירקטור, ועכשיו. אבל יש כאן כוכבית, והיא כוכבית גדולה: הדרישה היא לסוג חדש של ארטדירקטורים. מין זן חדש. לא עוד מעצבים מוכשרים, אלא ארטים שבאים מקונספט. שמתחילים מהשאלה "מה יש לנו כאן בעצם", הרבה לפני "איך זה נראה". שמדגדג להם גם לכתוב תסריט, וגם לרסס איזה קיר. לא עוד וועדת קישוט לרעיונות של אחרים. הארטדירקטור של היום (שלא לומר של מחר) הוא בעצם סוג של יזם/ממציא/יוצר תוכן רב תחומי, שבמקרה רואה את הדברים קודם כל מהכיוון האסטטי שלהם. אבל משם הוא רק מתחיל.

תכנית לימודי הארט דיירקשן הינה תוכנית לימודים ייחודית המתמקדת בהכשרה של ארטדיירקטורים לעולם הפרסום. אחרי עשרות שנים של בניית תעשיית פרסום גדולה וחזקה בישראל, חשבנו שהגיע הזמן שיהיה כאן מסלול לימודים שעושה את זה – ורק את זה! ריכזנו לתוך שנת לימודים אחת, קשה ואינטנסיבית, את כל מה שארטדיירקטור צריך לדעת כדי להתחיל לעבוד בענף. והענף מגיב. כנראה שהצורך היה גדול יותר אפילו ממה שחשבנו.

איך זה עובד:


משך הקורס:
12 חודשים, 3 מפגשים בשבוע, 3 שעות בכל מפגש.

מפגש 1 – לימודי פרסום וקריאייטיב משותפים עם כיתת הקופירייטינג (כל הנושאים המשותפים ל 2 המגמות) ועבודה משותפת. הדבר הכי דומה לעבודה אמיתית במשרד פרסום.
מפגש 2 – לימודי עיצוב.
מפגש 3 – לימודי תוכנות גרפיות, עבודה מעשית.

שיטת הלימוד מתבססת על לימוד תיאורטי המשולב עם תרגולים פתוחים בכיתה.

אז לאלעל יש מיתוג חדש
ומי שלקחה חלק בצוות המיתוג ואחראית לכל התוצרים שאנחנו מציגים כאן היא סוניה ויינרמן שלנו (בוגרת המסלול המשולב ומצטיינת מסלול ארט-דיירקשן) שאנחנו ממש ממש גאים בה.

להבדיל ממספר מוסדות לימוד בהן ניתן ללמוד תקשורת חזותית ו/או עיצוב גרפי תכנית לימודי הארט דיירקשן של מכללת ACC הינה היחידה בישראל המתמקדת בהכשרה של ארטדיירקטורים לעולם הפרסום. התכנית מעמידה לרשותך סגל מרצים יוקרתי ומנוסה, המורכב כולו ממנהלי קריאייטיב וארטדירקטורים בכירים אשר מלווים אותך בכל שלבי הלימוד עד להפיכתך לארטדיירקטור ברמה הגבוהה ביותר.

למי זה מתאים?

 

אם יש לך חלום לקחת חלק בעיצוב התרבות המודרנית סביבך, כנראה שאתה ארטדיירקטור בנשמה. ארטדיירקשן הינו מקצוע מיוחד המאחד בתוכו מגוון תחומים מרתקים ולכאורה שונים: אמנות לצד עסקים, עיצוב גרפי לצד תקשורת ופסיכולוגיה לצד מכירות. הארט דיירקטור פועל בין הקטבים האלה ובורא דרכים חדשות ויצירתיות לספר את סיפורם של מותגים, מוצרים, אנשים ואפילו רעיונות פוליטיים וחברתיים.

יש בזה עבודה?

 

כן. היום יותר מתמיד, ענף הפרסום מחפש ארטדיירטורים המסוגלים להשתלב בעבודה במשרד, כבר מהיום הראשון. בוגרי תוכנית הלימודים שלנו הם בדיוק כאלה ולכן, חלקם, כבר בזמן הלימודים נקלטים בענף הפרסום. בסוף המסלול כל תלמיד זוכה לתיק עבודות מכובד המאפשר לו להציג באופן הטוב ביותר את יכולותיו.

 

הנה כמה בוגרים שהתקבלו לאחרונה לעבודה:

 

מה לומדים?


טיפוגרפיה‭,‬ קומפוזיציה‭,‬ צבע‭,‬ היררכיה‭,‬ נגיעות‭ ‬של‭ ‬קריאייטיב‭ ‬והבנה‭ ‬של‭ ‬רעיון‭,‬ לייאאוט‭ ‬וגריד‭,‬ איך‭ ‬מעצבים‭ ‬רגש‭,‬ איך‭ ‬מעבירים‭ ‬מסר‭ ‬והכי‭ ‬חשוב‭,‬ אינדיזיין‭ – ‬תוכנה‭ ‬גרפית‭ ‬וקטורית‭ ‬שתאפשר‭ ‬לכם‭ ‬לעצב‭ ‬כבר‭ ‬מהשיעור‭ ‬הראשון… הארד‭ ‬סייל‭,‬ מיתוג‭, ‬טכניקות‭ ‬קריאייטיב‭ ‬שונות‭,‬ נלמד‭ ‬‮'‬ללעוס‮‬‭ ‬רעיון‭ ‬כמו‭ ‬מסטיק‭ ‬ואיך‭ ‬למתוח‭ ‬את‭ ‬המסטיק‭ ‬הזה‭ ‬ולהתאים‭ ‬אותו‭ ‬לכל‭ ‬המדיות‭ ‬השונות (שילוט‭ ‬חוצות‭, ‬פרינט‭, ‬סרטים‭, ‬רשתות‭ ‬חברתיות‭.(‬ וכמובן‭ ‬פוטו‭-‬שופ‭,‬ התוכנה‭ ‬שתלמד‭ ‬אותכם‭ ‬להפוך‭ ‬למציאות‭ ‬את‭ ‬הרעיון‭ ‬הגאוני‭ ‬הזה‭ ‬שיושב‭ ‬לכם‭ ‬בראש‭ ‬ושעד‭ ‬היום‭ ‬לא‭ ‬הצלחתם‭ ‬לבצע‭.‬ פרסום בזמן אמת, איך בונים שפה מיתוגית חדשה, דיגיטל – הכרות עם עולם השיווק הדיגיטלי, קמפיין 360 אונליין ואופליין, מיתוג ושיווק עצמי, עיצוב סגירים, פרזנטציות – איך מעצבים, איך מציגים מול לקוח ונשארים בחיים ואילוסטרייטור – התוכנה שתהפוך אותכם למאיירים גם אם לא ציירתם בית בחיים. 

בסופו‭ ‬של‭ ‬דבר‭ ‬נשאלת‭ ‬השאלה‭ ‬מה‭ ‬נשאר‭ ‬לנו‭ ‬ביד‭ ‬בסוף‭ ‬הקורס‭,‬ לכן‭ ‬אנחנו‭ ‬מקדישים‭ ‬פרק‭ ‬זמן‭ ‬משמעותי‭ ‬למפגשים‭ ‬אישיים‭ ‬ושיעורי‭ ‬סטודיו‭ ‬ותרגול‭ ‬המכונים‭ ‬בשפה‭ ‬הפנימית ‭ ‬‮"הכנה‭ ‬לשיגור״ אנחנו‭ ‬נזהה‭ ‬את‭ ‬הכיוון‭ ‬שלכם‭,‬ נתכנן‭ ‬מסלול‭ ‬ונעזור‭ ‬לכם‭ ‬לבנות‭ ‬תיק‭ ‬עבודות‭ ‬שיראה‭ ‬לעולם‭ ‬מי‭ ‬אתם‭ ‬ומה‭ ‬אתם‭ ‬מסוגלים‭ ‬לעשות‭.‬ זה הזמן‭ ‬שבו‭ ‬נלמד‭ ‬וויקס – ‬איך‭ ‬לאפיין‭ ‬ולארגן‭ ‬אתר‭ ‬שיתאים‭ ‬לפרוטפוליו‭ ‬שלכם‭,‬ קצת ‭ ‬After‭ ‬בשביל‭ ‬הנשמה‭ ‬והאנימציה‭,‬ נלמד‭ ‬איך‭ ‬להכין‭,Gif ‬ ואיך‭ ‬לשלב‭ ‬את‭ ‬כל‭ ‬התוצרים‭ ‬המגניבים‭ ‬האלה‭ ‬בתיק‭ ‬העבודות‭ ‬שלכם. זהו‭.‬ בשלב‭ ‬זה‭ ‬מי‭ ‬שהשקיע‭ ‬ולא‭ ‬שקע‭,‬ הפך‭ ‬לצוללת‭ ‬עם‭ ‬כור‭ ‬גרעיני‭, ‬כזאת‭ ‬שמגיעה‭ ‬בדיוק‭ ‬מוחלט‭ ‬ובלי‭ ‬לקחת‭ ‬אוויר‭ ‬לאן‭ ‬שהיא‭ ‬רוצה‭ ‬ועושה‭ ‬רק‭ ‬את‭ ‬מה‭ ‬שהיא‭ ‬רוצה: ‬הייטק‭, ‬Branding‭ ‬משרדי‭ ‬פרסום‭, ‬שיווק‭ ‬דיגיטלי‭…‬ הים‭ ‬גדול‭ ‬וארטים‭ ‬צריך‭ ‬בכל‭ ‬מקום‭.

 

איך מתקבלים?


יש מבחני מיון, בכתב ובעל פה. המיון מוקפד, כדי לנסות לחפש אנשים העשויים מהחומרים הנכונים.
ללא התניית השכלה קודמת.
אחוז המתקבלים אינו גבוה.

מועדי פתיחת תכניות הלימודים הקרובות:

 

20.5.2024 (לימודי בוקר)

21.7.2024 (לימודי ערב)