מחלת יבשה
יצרנית סירות יצאה בקמפיין המעודד "כלבי ים" למיניהם לבחור בחיים מחוספסים, בחופש , בעצמאות ובטבע סוער.
"אין דבר טעים יותר מדג טרי שזה עתה תיחמנת לסירה"
"אף פעם לא לקית במחלת ים. אבל בטח לקית במחלת יבשה "
"לעולם לא יתפסו אותך עם פרי ליד הבירה. אלא, כמובן, אם אתה גוסס מצפדינה".
צפדינה. לאלה שדקה אחורה בזמן לא בדיוק מעניינת אותם,
זו מחלה קטלנית של יורדי ים הנגרמת בשל מחסור בויטמין C.
היא די פסה מן העולם.אפילו מוזכרת בתלמוד.
או מאמא !
בנקים יפלו, מאדוקים ינגבו את כל הכסף מהעולם, אבל האמהות ימשיכו לקנות
הן אחראיות על יותר מ 85% מרכישות היומיום של משק הבית, על פי מחקר
של BSM. וזה מוריד קצת את החשכה הכלכלית.
ולכן כדאי קצת להכיר אותן, את האמהות.
להכיר את העדפותיהן :
צרכים בסיסיים קודם.
הן ימירו קניית ג'ינס חדש בהתענגות על מגזין, וגוון לק צפורניים חדש.
קינון כלכלי.
הן יאכלו פחות בחוץ. יבלו פחות בסטארבקס. יכינו פיצה קפואה במקום פיצת שליח.ונצמדות למותגים ידועים המוכרים להן בזירת הבית. מותגים "בני בית". הן יעשו יותר עבודות בית. ויהנו מהן יותר. תציעו להן יותר זמן וקשרו פשטות עם איכות.
הן אוהדות מבצעי מותגים.
שמלת המעצב אייזיק מזרחי במחיר מיוחד זו חוייה עבורן. לא רק מחיר. צריך לספק להם את חויית המותג הזו. ולהצמד לאיכות.
אף כי הן מובילות בקו הירוק
הן יחפשו מוצרים ידידותיים לסביבה, אבל בתנאי שהם במחירים הוגנים. הצלת הפלנטה חשובה, אבל לא אם היא מרוקנת את הארנק שלהן.
או במה !
טוב, זה די מחליא. אבל מותגים רבים בארצות הברית שטים על הגלים הדביקים של אובמה,ומציעים מסרים של תקווה.
פפסי יצאו עם באנר dear mister president,help us refresh America. הקורא לגולשים לשלוח מכתב וידיאו.
איקיאה, השבדית בכלל, ממלאת ספר אורחים "WELCOME OBAMA".
פייסבוק התחברה עם הניו יורק טיימס להשיק אתר presidential suggestions.
חברה נוספת לקתה בסכרת עם ה" איפה היית " סרטוני וידיאו של גולשים המספרים איפה הם היו ב 4 בנובמבר. לנו זה מזכיר משהו אחר.
אוי דטרויט !
תעשיית הרכב האמריקנית מנסה לתדלק את עצמה בקמפיין פטריוטי
שמטרתו לעודד את האמריקנים לקנות רכב חדש.