fbpx
המכללה למקצועות הקריאייטיב
03-6243601/2/3

מקבץ 4 – הספרייה – גרילה

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: כללי.
תגיות: , ,

'Gillette' היו צריכים לשכנע את ההודים להשתמש בסכיני הגילוח שלהם, כש-80% מהגברים השתמשו בסכינים קלאסיים עם להב כפול, ולא ראו סיבה להוציא פי 10 מהמחיר בשביל גילוח חלק יותר. 'Haagen-Dazs' בחרו בדבורים כאמצעי להציל את עצמם מירידה דרסטית במכירות, ו'Aquafresh' נזקקו לעזור לאמהות במאבק שלהן עם ילדיהן על ״צחצוח לפני השינה״, כדי להשיק שתי משחות שיניים חדשות לילדים.

'Fight for a cause' – שלוש דוגמאות לקמפיינים ׳גרילה׳ שנלחמות למען מטרות עם ערך מוסף… מוזמנים להנות וללמוד קצת מקמפיינים זוכי פרסים.

Haagen-Dazs

 

http://adage.com/article/media/haagen-dazs-a-festival-media-case-study/136486/#comments-36941

 

Gillette

 

http://www.ft.com/cms/s/0/8da786b8-37e7-11e3-8668-00144feab7de.html#axzz3ZMYmX6C1

 

Aquafresh

 

http://www.getmemedia.com/ideas/case-study-tmi-create-the-nurdle-shmurdle-for-aquafresh-/turner-media-innovations.html