מה לומדים?
תכנית הלימודים החדשה של ACC גובשה תוך שיתוף פעולה של עשרות אנשי קריאיטיב ומנהלים בענף, במטרה לבנות את אנשי הקריאייטיב שיתאימו באופן אולטימטיבי לדרישות והצרכים של השוק החדש. לשם כך עיצבנו את הקורס על בסיס 3 תקופות, העוקבות למעשה אחר התפתחות איש קריאייטיב במשרד פרסום:
תקופה 1: קריאייטיב ג'וניור
בתקופה זו נתמקד ונלמד לעומק את כל מה שצריך לדעת איש קריאייטיב ביומו הראשון במשרד פרסום, או כפרילנס בשוק העבודה. בין היתר נפגוש ביחידה זו:
• כתיבה יצירתית
• מבוא לכתיבה שיווקית
• למה לי
• טון וסטייל בפרסום
• כתיבה לפי סגנונות וז׳אנרים
• שורת Hook
• תובנות ומבוא לאסטרטגיה פרסומית
• מבוא לפיתוח קונספט פרסומי
• איפיון דמויות, מונולוגים וכו׳
• פסיכולוגיית ההשפעה
תקופה 2: קריאייטיב סיניור
השלב שבו כבר אי אפשר בלעדיך. כל מה שבונה איש קריאייטיב להוות בסיס משמעותי ויציב למחלקת קריאייטיב. כזה שמנהל קריאייטיב יכול לסמוך עליו ולבנות סביבו מחלקה. ביחידה זו נפגוש:
• מיתוג (ערכים נרכשים והבטחה מותגית)
• שמות
• סלוגן, סיסמא, טענה
• קריאייטיב ויזואלי
• קריאייטיב טיפוגרפי
• רדיו
• תסריטאות
• שיווק ישיר ו- BTL
• כתיבה קצרה וניסוח מסרים
• קמפיין 360
תקופה 3: קריאייטיב טאלנט
אולי זה כשרון, אולי עבודה קשה, ואולי זה פוקס. יום אחד אתה נהיה טאלנט. מנהלי קריאייטיב הולכים עליך מכות, לקוחות מוכנים לעבוד רק מולך. איך זה קורה ולמה, ביחידה הבאה:
• שיווק דיגיטלי
• תוכן שיווקי ומותגי
• פרסום אינטגרייטד
• מיקרו קופי
• גרילה
• קריאייטיב מגזרי
• קמפיין פוליטי
• כתיבה קומית
• כתיבה שיווקית מתקדמת
• כתיבה למנועי חיפוש
• כתיבת ניו מדיה ומדיה חברתית
יחידת סיום: הכנה לשיגור
בסופו של דבר, נשאלת השאלה מה נשאר לנו ביד בתום הקורס. לשם כך אנחנו משקיעים תקופה שלימה, אוטונומית, המבוססת על מפגשים אישיים, ומכונה בשפה הפנימית "הכנה לשיגור". בתקופה זו אנחנו נזהה ביחד עם הסטודנט/ית את הכיוון שלו/ה, ונבנה אותו/ה לשם. בדרך כלל זה אומר עבודה אינטנסיבית מאוד על תיק העבודות, דרך מפגשים אישיים. את התוצאות אתם מאוד מוזמנים לראות במטמון התיקים שלנו, כאן.
תהליך הלימודים במכללה מבוסס על העברת ידע תיאורטי והפיכתו על-ידי התנסות מעשית בכיתה, לארגז כלים מקצועי אמיתי, מעשי ומתקדם. מהרגע הראשון בכיתה, הסטודנטים שלנו יוצרים את הקריאייטיב שלהם וזוכים לניתוח מעמיק וביקורת בונה שמשפרת ומשכללת את ההבנה והשליטה שלהם באמנות הקופירייטינג. דגש מיוחד ניתן לתובנות צרכן, לדרך בה אנחנו חיים ומתנהגים, לתשוקות, האהבות והפחדים שלנו, ולפיצוח קוד ההפעלה של הנפש האנושית. אנחנו מאמינים שכישלון מפואר עדיף על הצלחה בינונית ושאומץ לב עדיף על חלומות במגירה. אחרי הכל, קריאייטיב זה יותר משלט בכניסה למחלקה, זאת דרך מחשבה.