תכלס, מה אפשר לעשות עם זה
תצא מכאן כשאתה מדבר שוטף את שפת הדיגיטל, מבין איפה השיווק והטכנולוגיה נפגשים, מכיר לעומק את העולם של מנועי חיפוש, רשתות חברתיות, וידאו ויראלי, באנרים, אתרים, דפי נחיתה, ניוזלטרים, תוכן גולשים, מובייל, פרפורמנס ועוד… ואת כל זה תשלב עם שיווק, פרסום, קריאייטיב, קופירייטינג, אסטרטגיה, מיתוג ובקיצור כל מה שמקצוען אמיתי חייב להכיר. שילוב מנצח, שזה המקום הכי מתאים לקבל אותו.
תדע ליישם את כל זה בשטח, לתכנן ולהוביל מהלכי שיווק דיגיטליים מהסוג שכולם מדברים עליו. זה מאתגר ומרתק, זה לא לכל אחד וזה יכניס אותך לתחום שהדרישה למקצוענים בו לא מפסיקה לטפס.
הנה כמה מבוגרי המסלול שהתקבלו לאחרונה לעבודה בתחום: