המכללה למקצועות הקריאייטיב
03-6243601/2/3

09.09.08 הכינרת היא הבייבי שלנו.

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: כללי.

פרויקט כנרת

מסע פרסום, אינו רק המוצר המגניב אותו הגו מיטב המוחות. סלוגן קליט, מנגינה נעימה ודוגמנית נאה אינם מספיקים. פרסומת מוצלחת, צריכה לפנות לרגש ולשכל ולהניע לפעולה. במסגרת הפרויקט המשותף של nrgמעריב ובית הספר לפרסום ACC של תרצה גרנות, אנו מציגים מדי יום קמפיין אחר המנסה לעודד חיסכון במים.

 

עד כה הוצגו עבודות שכל אחת פנתה לנקודה האחרת אצל הישראלי הסביר. מאיה קושניר קרצה למזמרים במקלחת, הגר שטרן שלפה את הציניות, איל גורן ניסה להציג חזון מפחיד במיוחד וכך גם ברק שרעבי .

 

שרון קנדיוטי החליטה לבנות קמפיין שמציע פעולה אישית, סביבתית וחברתית, גיא לבנטל פנה לקהל ההורים ועופר כספי בחר בהומור שחור. היום, שרית סמרנו, שפונה בעיקר לרגש במיצג חזותי ומיוחד.

קליק לכתבה ב-nrg.