המכללה למקצועות הקריאייטיב
03-6243601/2/3

צפרדעים ונרקיסים 15 / תרצה גרנות

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים.

Digiconomy

הבנות והנשים הולכות וכובשות עוד טריטוריה גברית. הן צרכניות כבדות של משחקי מחשב ווידיאו. נינטנדו כבר החלה לפנות אליהן.

המצלמות האישיות לא מפסידות שניה. קסיו הציגה את EXILIM , בעלת החיישנים המאפשרים לצלם רגעים בהילוך איטי, אפילו לפני שגומרים לדחוק את הכפתור. ניקון וקנון הציגו מצלמות עם מנגנון פנימי להחלפת עדשות .

הסלון הדיגיטלי, שנכשל עד לא מזמן, משמיע צעדים יותר בוטחים.

הטלפונים פיתחו מוח משלהם, עם אופציות יישומים אישיים מורחבת.

גוגל, למשל, כבר פתחה זירה לאיסוף יישומים לANDROID שלה.

הרשתות החברתיות סחפו אליהן יותר ויותר אנשים בוגרים יותר. המובילה בהן היא עדיין פייסבוק. בסוף השנה החולפת עם 60 מיליון חברים. בסוף שנה זו עם 140 מיליון.

אלוהים מחפש סוכנות פרסום

בספרו החדש של ורנון נייט, נשיא סוכנות פרסום בלוס אנג'לס. שם הספר "תעשיית הנשמה המאושרת" או בעברית happy soul industry. בספר אלוהים בוראנו מחפש סוכנות פרסום . הבעיה שעל הפרסום לפתור :

בעידן הפורנו והאינטרנט אנשים הפסיקו להאמין בגן עדן ובמעשים טובים.

מטרת הפרסום :

רענון המותג והתאמתו לזירה הנוכחית.