המכללה למקצועות הקריאייטיב
03-6243601/2/3

צפרדעים ונרקיסים 14 / תרצה גרנות

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים.

קומפלקס ויאטנם

קמפיין חדש של BBDO לטובת חיילים אמריקנים השבים מחזית עירק ואפגניסטן, מזכיר לאנשים שאחוז אחד מהאמריקנים מחרף נפשו למען 99 האחוזים האחרים , והגיע הזמן לגמול להם חזרה בקבלתם המחבקת אל קרבי החברה.

הקמפיין רץ בטלויזיה, בפרינט וברשת חברתית המאפשרת לשבים משדה הקרב המדמם להתחבר לחיילים

אחרים שעברו חוויות דומות.

 

כל מה שהיא יכולה לעשות…

זה המוטו של קמפיין מטעם GAY TIMES הבריטי, שגייס אנשי קריאטיב מובילים ליצירת קמפיין המשכנע גברים סטרייטים

לאמץ את אורח החיים הורוד.

 

עיניים הפוכות.

צבע המכוניות הנמכר ביותר בשנה החולפת היה עדיין לבן.

בשנה שעברה, לפני שרעדה וול סטריט, התורמים הגדולים יותר לטובת הסביבה והחברה היו ה LOHAS. 78% מהם תרמו, רובם למען זכויות בעלי חיים ולשמירה על פראיות הטבע.

ומי ישמור עלינו ?

 

החלה תקופת הקינון.

Cocooning או NESTING

כבכל פעם כשמשהו מטלטל את בטחוננו, והעולם כבר אינו מונח בכף ידינו, וראייתנו מתקצרת כדי לא לראות את כוחות העל המתדפקים על ספינו, אנחנו מתכנסים. אל תוך העולם עליו אנחנו שולטים. מתגרשים פחות. מתרגשים פחות. שותים יותר אלכוהול. ונרקסיסטים יותר. גרף מכירות הבשמים עולה.הבית נמלא ריחות, והמדף מוכבד על ידי

מוצרי ספא ביתיים. קונים סיר מעוצב, במקום לצאת לארוחה. דוחים החלטות קריטיות, גם אם אינן פיננסיות. מחפשים עסקות מכר טובות, אבל בעיקר חברות אמינות. מחפשים את הפישוט, הנקיון, ההתרגעות והמותרות הביתיים.

מי שחושב שבתקופה כזו המסרים היחידים הן הבטחות לתועלות כלכליות, שוכח שכשניים מורידים מחירים, האהוב יותר יוזמן הביתה.