המכללה למקצועות הקריאייטיב
03-6243601/2/3

המילניאס / תרצה גרנות

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים.

הם מכונים דור ה Y

ה NEXTER

THE NEXT GENERATION

ה BOOMLETS

ה BABY BUSTERS

ובקיצור ובתמצות :

THE MILLENIALS כפי שהגדיר אותם ה"טיימס", ילידי 1980-2000.

וגם אם הטיים לא מכוון חץ מדוייק לישראל של שדרות המקוסמת ושדרות רוטשילד המוקסמת, כדאי אולי לבדוק מי הם . ולפענח לעומק את הצרכנים הבאים שלנו.

הנה הם :המילניאלס.

הם חולמים גדול. הם חולמים על יאכטות. ועל לימוזינות.

ההורים שלהם מתייעצים איתם מה ללבוש.

הם רוצים מותרות . ועכשיו.

הם מקשרים טכנולוגיה עם מותרות (בעוד הוריהם מקשרים ספא ונסיעות עם מותרות ).

הם מוכנים לשלם פי שניים על טיפוח פנים.

פי שלוש על טיפוח שיער.

יש להם CK אבל הם חולמים על פראדה, על רולקס, על טיפני ועל ארמני (מותגים ותיקים, כבדים…תמוה משהו ).

הם הולכים לקנות עם ההורים שלהם, כדי לשלוח יד לארנק שלהם.

הם כבר לא פוחדים מהמותגים של ההורים, ולחלק אותם איתם.

והם רוצים את זה עכשיו.

והכי חשוב – אליבא דא טיים :

נמחק פער הגילים.

החיתוכים הם רוחביים – אבא ובן לובשים ארמני, וסנדלים רומיים (שנורא באופנה ).

אמא ובת חולקות פרוות, ותיקי יד של גוצ'י .

(ואגב תיקי נשים…משקלו הממוצע של תיק נשי ב 2007 היה 2.37 קילו ).

עם כל כמה שאותי אישית זה מחליא, אפשר לראות את הניצוצות של זה כבר במחוזותינו.