המכללה למקצועות הקריאייטיב
03-6243601/2/3

קריאייטיב דיגיטל

· מסלול לימודים ראשון מסוגו: המקיף והאינטנסיבי בישראל (12 חודשים).

· שילוב בין העולם הטכנולוגי, השיווקי והיצירתי.

· הקניית ידע וכלים לטיפול במכלול צרכי השיווק הדיגיטלי של לקוחות מכל הסוגים.

· שיתוף פעולה עם לקוחות אמיתיים בזמן הלימודים.

· שילוב בין רקע תיאורטי מקיף ותרגול מעשי מעמיק.

· מרצים בכירים שכולם פעילים היום בתעשייה.

רגע, "קריאייטיב"? "דיגיטל"? מה זה בכלל אומר?

 

"קריאייטיב" זה מי שהעבודה שלו היא לפתח רעיונות למהלכי שיווק ופרסום באמצעי התקשורת. "דיגיטל" זה שם כולל לדרכי התקשורת החדשות שפוגשות את הקהל דרך האינטרנט והמובייל.
מה יוצא? ש"קריאייטיב דיגיטל" זה מי שמפתח רעיונות למהלכי שיווק ופרסום בדיגיטל ויכול גם להוביל את היישום שלהם בשטח . נכון מעניין?

אם הכל דיגיטלי, אז מה זה לעזאזל קריאייטיב דיגיטל? הוא עושה קריאייטיב או שהוא מנהל את העמוד? הוא אחראי על הפרסום הממומן בגוגל או שהוא אחראי על הקידום האורגני?
האמת היא שבעולם החדש, הגבולות המקצועיים מיטשטשים והציפיה של מקומות העבודה היא למולטי טאלנטים. מקצועני דיגיטל שיודעים גם לפתור את הבריף, גם להעלות אותו לרשת וגם לקדם אותו. ואם אפשר שהכל יהיה חלק ממהלך שכולל מדיות נוספות, אפילו יותר טוב.
זה מה שהוביל אותנו לפתוח את הקורס הראשון מסוגו שמשלב גם פרקטיקה וגם קריאייטיב, כזה שיעניק לכם את כל הכלים להפוך ל-One stop shop של שיווק דיגיטלי.

עבודות ומהלכים דיגיטלים של תלמידי מכללת ACC

תכלס, מה אפשר לעשות עם זה

 

תצא מכאן כשאתה מדבר שוטף את שפת הדיגיטל, מבין איפה השיווק והטכנולוגיה נפגשים, מכיר לעומק את העולם של מנועי חיפוש, רשתות חברתיות, וידאו ויראלי, באנרים, אתרים, דפי נחיתה, ניוזלטרים, תוכן גולשים, מובייל, פרפורמנס ועוד… ואת כל זה תשלב עם שיווק, פרסום, קריאייטיב, קופירייטינג, אסטרטגיה, מיתוג ובקיצור כל מה שמקצוען אמיתי חייב להכיר. שילוב מנצח, שזה המקום הכי מתאים לקבל אותו.

תדע ליישם את כל זה בשטח, לתכנן ולהוביל מהלכי שיווק דיגיטליים מהסוג שכולם מדברים עליו. זה מאתגר ומרתק, זה לא לכל אחד וזה יכניס אותך לתחום שהדרישה למקצוענים בו לא מפסיקה לטפס.

בשביל זה תעבור קורס אינטנסיבי של 12 חודשים, פעמיים בשבוע, בהנחיית אנשי מקצוע מהשורה הראשונה של השיווק, הדיגיטל והקריאייטיב בישראל. אנשים שעובדים בזה ביומיום, שכבר עשו קילומטראז' ויש להם קבלות עד סוף העולם.

אז מה נלמד?

 

• מכלול השיווק הדיגיטלי: כלים, עקרונות וניתוח דוגמאות
• אסטרטגיה פרסומית לבניית מסרים
• Funnel: אפיון תהליכי פעולה של גולשים
• טכניקות פיצוח בריפים ויצירת רעיונות
• קידום אורגני במנועי חיפוש
• מתובנה צרכנית לקונספט פרסומי
• e-Commerce ,אתרי אינטרנט: מושגים טכניים, אפיון, ממשק, UX, מיקרו קופי
• Photoshop
• דפי נחיתה ומיניסייטים: וורדפרס, wix
• הפסיכולוגיה של התקשורת
• אנליטיקה ובקרת ביצועים
• גרילה ושיווק ויראלי
• ניהול קמפיינים בפייסבוק
• ניהול קמפיינים  במנועי חיפוש וברשתות תוכן
• מיתוג
• קריאייטיב ל- Performance
• וידאו ברשת: ערוצים, כלים, פלטפורמות, תסריטאות וירלית ופרסום וידאו ברשת
• יצירת קריאייטיב מבוסס ביצועים – וידאו ותוכן שמייצר תוצאות, אינבאונד, צ'טבוטים, תוכן אינטראקטיבי
• חשיבת 360 ושיווק אינטגרלי
• יסודות המדיה והסושיאל
• Real time marketing
• פרוייקט סיום

מועדי פתיחה:

 

אוגוסט 2018 – לימודי ערב (17:00-20:00)
נובמבר 2018 – לימודי ערב (17:00-20:00)

כבר נדלקת? רגע, אתה צריך לעבור ראיון קבלה… כדי שתהיה בטוח שזה בשבילך
וכדי שאנחנו נהיה בטוחים שאתה מצדיק את המקום שתתפוס בקורס הזה.
חשוב לנו שהכיתה תורכב מאנשים איכותיים ונעימים שגם יהנו וגם יסיימו בהצלחה.
למה? כי הרבה עיניים בתעשייה מסתכלות אל בוגרי המסלול הזה. מאחלים לך שתהיה ביניהם.

בהצלחה!