המכללה למקצועות הקריאייטיב
03-6243601/2/3

המילניאס / תרצה גרנות

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים.

הם מכונים דור ה Y

ה NEXTER

THE NEXT GENERATION

ה BOOMLETS

ה BABY BUSTERS

ובקיצור ובתמצות :

THE MILLENIALS כפי שהגדיר אותם ה"טיימס", ילידי 1980-2000.

וגם אם הטיים לא מכוון חץ מדוייק לישראל של שדרות המקוסמת ושדרות רוטשילד המוקסמת, כדאי אולי לבדוק מי הם . ולפענח לעומק את הצרכנים הבאים שלנו.

הנה הם :המילניאלס.

הם חולמים גדול. הם חולמים על יאכטות. ועל לימוזינות.

ההורים שלהם מתייעצים איתם מה ללבוש.

הם רוצים מותרות . ועכשיו.

הם מקשרים טכנולוגיה עם מותרות (בעוד הוריהם מקשרים ספא ונסיעות עם מותרות ).

הם מוכנים לשלם פי שניים על טיפוח פנים.

פי שלוש על טיפוח שיער.

יש להם CK אבל הם חולמים על פראדה, על רולקס, על טיפני ועל ארמני (מותגים ותיקים, כבדים…תמוה משהו ).

הם הולכים לקנות עם ההורים שלהם, כדי לשלוח יד לארנק שלהם.

הם כבר לא פוחדים מהמותגים של ההורים, ולחלק אותם איתם.

והם רוצים את זה עכשיו.

והכי חשוב – אליבא דא טיים :

נמחק פער הגילים.

החיתוכים הם רוחביים – אבא ובן לובשים ארמני, וסנדלים רומיים (שנורא באופנה ).

אמא ובת חולקות פרוות, ותיקי יד של גוצ'י .

(ואגב תיקי נשים…משקלו הממוצע של תיק נשי ב 2007 היה 2.37 קילו ).

עם כל כמה שאותי אישית זה מחליא, אפשר לראות את הניצוצות של זה כבר במחוזותינו.

 

צפרדעים ונרקיסים 16 / תרצה גרנות

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים.

מחלת יבשה

 

יצרנית סירות יצאה בקמפיין המעודד "כלבי ים" למיניהם לבחור בחיים מחוספסים, בחופש , בעצמאות ובטבע סוער.

"אין דבר טעים יותר מדג טרי שזה עתה תיחמנת לסירה"

"אף פעם לא לקית במחלת ים. אבל בטח לקית במחלת יבשה "

"לעולם לא יתפסו אותך עם פרי ליד הבירה. אלא, כמובן, אם אתה גוסס מצפדינה".

צפדינה. לאלה שדקה אחורה בזמן לא בדיוק מעניינת אותם,

זו מחלה קטלנית של יורדי ים הנגרמת בשל מחסור בויטמין C.

היא די פסה מן העולם.אפילו מוזכרת בתלמוד.

 

או מאמא !

בנקים יפלו, מאדוקים ינגבו את כל הכסף מהעולם, אבל האמהות ימשיכו לקנות

הן אחראיות על יותר מ 85% מרכישות היומיום של משק הבית, על פי מחקר

של BSM. וזה מוריד קצת את החשכה הכלכלית.

ולכן כדאי קצת להכיר אותן, את האמהות.

להכיר את העדפותיהן :

צרכים בסיסיים קודם.

הן ימירו קניית ג'ינס חדש בהתענגות על מגזין, וגוון לק צפורניים חדש.

קינון כלכלי.

הן יאכלו פחות בחוץ. יבלו פחות בסטארבקס. יכינו פיצה קפואה במקום פיצת שליח.ונצמדות למותגים ידועים המוכרים להן בזירת הבית. מותגים "בני בית". הן יעשו יותר עבודות בית. ויהנו מהן יותר. תציעו להן יותר זמן וקשרו פשטות עם איכות.

הן אוהדות מבצעי מותגים.

שמלת המעצב אייזיק מזרחי במחיר מיוחד זו חוייה עבורן. לא רק מחיר. צריך לספק להם את חויית המותג הזו. ולהצמד לאיכות.

אף כי הן מובילות בקו הירוק

הן יחפשו מוצרים ידידותיים לסביבה, אבל בתנאי שהם במחירים הוגנים. הצלת הפלנטה חשובה, אבל לא אם היא מרוקנת את הארנק שלהן.

 

או במה !

טוב, זה די מחליא. אבל מותגים רבים בארצות הברית שטים על הגלים הדביקים של אובמה,ומציעים מסרים של תקווה.

פפסי יצאו עם באנר dear mister president,help us refresh America. הקורא לגולשים לשלוח מכתב וידיאו.

איקיאה, השבדית בכלל, ממלאת ספר אורחים "WELCOME OBAMA".

פייסבוק התחברה עם הניו יורק טיימס להשיק אתר presidential suggestions.

חברה נוספת לקתה בסכרת עם ה" איפה היית " סרטוני וידיאו של גולשים המספרים איפה הם היו ב 4 בנובמבר. לנו זה מזכיר משהו אחר.

 

אוי דטרויט !

תעשיית הרכב האמריקנית מנסה לתדלק את עצמה בקמפיין פטריוטי

שמטרתו לעודד את האמריקנים לקנות רכב חדש.

 

צפרדעים ונרקיסים 17 / תרצה גרנות

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: פוסטים אחרונים.
תגיות: , , , , , ,

Faith book

פייס בוק הולכת ומאבדת את בטחונה העצמי. כחלוצת הרשתות החברתיות ההמוניות, היא מאויימת על ידי השינויים שערכה בתנאי השימוש (,(TOS התערבותה היחסית בתכנים, על ידי רשתות שכונתיות, ואולי קסמה מעט הולך ומתעמעם, היא מתחילה להתחנף לחושבים לנוטשה באופן קצת פתטי.

"האם אתה מוחק כי אתה מודאג מתנאי השירות של פייסבוק? זו היתה טעות שתיקנו עכשיו. המידע שאתה מעלה לפייסבוק הוא ברשותך הבלעדית ואתה שולט עליו לחלוטין. סליחה על הבלבול".

שיביאו פרחים במקום.

 

עושרה של הדלות

כבכל שנה, גם שנת 2008 נסרקה על ידי אנשי מדיסון אבניו, והוכתרו 50 מהלכי השווק המשמעותיים. אחד מהם הוא סדרת המרקים דלי הנתרן של קמפבל (עם פ' נבלעת) .

הם חקקו סופית שעודף נתרן מזיק, והכניסו לקופתם 100 מיליון דולרים. הפרסום פיצה על החשש שדלות בנתרן היא גם דלות בטעם, בפרסומות מאוד מתאבנות.

הם גם משתפים פעולה עם קרדיולוגים.

שכנראה לא משתפים פעולה עם מהלך זוכה אחר

 

ddpd

""dunkin' donuts"

שנכנסה יחד עם פרוקטר אנד גמבל לשוק הקפה,ושתתה מכירות יפות של 200 מיליון דולר.

 

Beverly ills

מרכז חסרי בית בלוס אנג'לס , עיר המאכלסת 70,000 הומלסים,

גייס משרד פרסום שגייס צלם שצילם הומלסים המציגים שלט , עליו כל אחד מהם כתב בכתב ידו " לפני שתמשיך ללכת, שים את עצמך במקומי".

אחר כך סוכנות הפרסום ייצרה שלטים במידות אדם אמיתיות,

ללא פנים, והציבה אותם ליד מרכזי קניות .

 

קרמריזם

יוצאת בקמפיין אמיץ למדי. מעל לסלוגן Ymca

" אנשים אמיתיים, כושר אמיתי". תקבל כוויות. תכיר חברים אפלטוניים מגעילים, ותפגוש ליצנים טרחניים. הם מחפשים אנשים

שלא נראים כמו כוכבי פורנו או שוורצנגר בן 20, לא מחלצים נהמות של סקס על ההליכון, לא מכורי אדרנלין, ומסוגלים להגיד

"זה כמו מלכודת דובים". רק שזו מלכודת אנשים. והמלכודת לאנשים עשוייה מ"דובים".

 

10.11.08 בוגרי קורס קופירייטינג ב-ACC הציגו את עבודת הגמר על גבי טי שירטים

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: כללי.

פרויקט טי שרט

התלמידים התבקשו להציג על גבי חולצות טי תרופות מעניינות למזג הרוח הישראלי.

 

התערוכה, "ציפרלקס", נערכה במתחם בוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר והיא תולדה של פרוייקט משותף להנהלת דיזנגוף סנטר, חנות הטי שירטים "קרייזי ריצ'רד" ופרחי קופי של ACC.

 

ההכנסות ממכירת החולצות יועברו לבית אל"י בתל אביב, לילדים שאין להם בית.

 

מקום ראשון- עידו מימון

 

מקום שני- קובי כהן

 

מקום שלישי- נעמה יוגב וענת יצחקי

 

צל"ש שופטים- אייל גיא

 

צל"ש בית ספר- עדי אמס

קליק לכתבה באתר כלכליסט.

09.09.08 הכינרת היא הבייבי שלנו.

פורסם ב- על ידי: בקטגוריה: כללי.

פרויקט כנרת

מסע פרסום, אינו רק המוצר המגניב אותו הגו מיטב המוחות. סלוגן קליט, מנגינה נעימה ודוגמנית נאה אינם מספיקים. פרסומת מוצלחת, צריכה לפנות לרגש ולשכל ולהניע לפעולה. במסגרת הפרויקט המשותף של nrgמעריב ובית הספר לפרסום ACC של תרצה גרנות, אנו מציגים מדי יום קמפיין אחר המנסה לעודד חיסכון במים.

 

עד כה הוצגו עבודות שכל אחת פנתה לנקודה האחרת אצל הישראלי הסביר. מאיה קושניר קרצה למזמרים במקלחת, הגר שטרן שלפה את הציניות, איל גורן ניסה להציג חזון מפחיד במיוחד וכך גם ברק שרעבי .

 

שרון קנדיוטי החליטה לבנות קמפיין שמציע פעולה אישית, סביבתית וחברתית, גיא לבנטל פנה לקהל ההורים ועופר כספי בחר בהומור שחור. היום, שרית סמרנו, שפונה בעיקר לרגש במיצג חזותי ומיוחד.

קליק לכתבה ב-nrg.